A német Metro kis- és nagykereskedelmi konszern a harmadik negyedévben megérezte a lassuló konjunktúra és az európai adósságválság hatását, forgalma csökkent, eredményét viszont megtakarításokkal növelni tudta. A vizsgált időszakban az előző évi 16,29 milliárdról 2 százalékkal, 15,97 milliárd euróra csökkent a Metro
értékesítési árbevétele.
A költségcsökkentési programnak köszönhetően kamat- és adófizetés előtti (EBIT) üzleti eredménye egyszeri tételektől megtisztítva az előző évi bázishoz képest 38 százalékkal,
614 millió, adózott eredménye pedig 27 százalékkal, 190 millió euróra emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.