Az előzetes terveknek megfelelően zajlik a hat év kihagyás után az idén újra megrendezendő Pécs Expo előkészítése a baranyai megyeszékhelyen.
– A megye gazdasági helyzetét, a gazdaság állapotát tekintve valószínűleg nem kell külön indokolni a vásár létjogosultságát. Az alapötletet ugyanakkor a Szentlőrinci Gazdanapok adta, az a tematikus vásár, amely évről évre nemcsak kiállítók sokaságát vonzza, hanem tömegével mozgósítja a látogatókat is. Ráadásul az agrártematikát jól ötvözi a kapcsolódó termékbemutatásokkal, kiállítókkal – számolt be a kezdeményezést elindító tapasztalatokról Bognár Szilárd vállalkozó.
A vásárszervező beszámolója szerint már megtörtént a terület lefoglalása, a június 7–10. közötti időszakra kötötték le az Expo Centert.
– A rendezvény célja, hogy a régió vállalkozásai koncentráltan bemutatkozhassanak a partnereiknek és a nagyközönségnek, segítve ezzel a kereslet élénkítését, a cégek talpon maradását, növekedését. Úgy gondolom, hogy soha nem volt ilyen fontos, hogy a térség gazdasági szereplői megtalálják az utat az új üzleti lehetőségek felé, közelebb kerüljenek meglévő és leendő ügyfeleikhez, vásárlóikhoz – mondta a vásárszervező.
Mint hangsúlyozta, mindent a vásár sikerének érdekébe állítanak, egyedi ajánlatokkal fogadják az érdeklődő helyi, régiós, országos és nemzetközi cégeket, vállalkozásokat. Kiállítói számban a 2006-os utolsó expo száz résztvevőjének dupláját szeretnék elérni. Elöljáróban az otthonunk–házunk–kertünk, szabadidő, sport tematikát emelték ki. A klasszikus üzletépítő árubemutató funkciót család- és közönségbarát programokkal, látványelemekkel, gasztronómiával ötvözik majd.
a Pécs Expo etalon volt a hazai vidéki régiós gazdasági seregszemlék között még a 90-es években is. A rendezvények
5–7 napja alatt 25–35 ezer ember látogatta meg a standokat,
a kiállítók száma nemegyszer meghaladta a 250-et. Ehhez képest mire az állandó vásárközpont, az Expo Center megépült, már hanyatlóban volt a „vásári élet” Baranyában. Szakemberek szerint a sikeres újrainduláshoz meg kell találni az üzletépítés, gazdaságszervezés és
a közönségvonzó programok megfelelő arányát.
a Pécs Expo etalon volt a hazai vidéki régiós gazdasági seregszemlék között még a 90-es években is. A rendezvények
5–7 napja alatt 25–35 ezer ember látogatta meg a standokat,
a kiállítók száma nemegyszer meghaladta a 250-et. Ehhez képest mire az állandó vásárközpont, az Expo Center megépült, már hanyatlóban volt a „vásári élet” Baranyában. Szakemberek szerint a sikeres újrainduláshoz meg kell találni az üzletépítés, gazdaságszervezés és
a közönségvonzó programok megfelelő arányát. Kiállítással kapcsolatos
információ:
Bognár Szilárd
Tel.: 06-30/9940-520
www.pecsexpo.hu, [email protected]>
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.