A stockholmi központú, közel 2500 üzletet felölelő Hennes & Mauritz (H&M) ruházati lánc nettó árbevétele 13,6, adózott nyeresége 4,6 százalékkal – 26,8, illetve 2,7 milliárd svéd korona fölé – nőtt a folyó üzleti éve első, február végén zárult negyedében. Tavaly február végétől 29 új egységet (köztük egyet a budapesti MOM Parkban) nyitott 10 bezárása mellett, ám az összehasonlítható bruttó forgalom is 3 százalékkal erősödött. A bruttó haszonrése mégis 2 százalékponttal gyengült, mivel a felfutó beszerzési költségeit csak részben éreztette áraiban. A 21 egységre bővült magyarországi H&M-lánc bruttó összbevétele 128 millió korona (+27 százalék) volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.