A Suzuki Motor Corporation értékesítése 2011-ben világviszonylatban 3 százalékkal csökkent, de az eladott darabszám így is elérte a 2,5 milliót – közölte a vállalat. A Suzuki tájékoztatása szerint jó eladási eredményeket értek el a délkelet-ázsiai országokban, Közép- és Dél-Amerikában, valamint Afrikában. Európában az árbevétel fő forrása az új Swift és az SX4 volt. A vállalat európai értékesítése éves szinten 4 százalékkal, 234 ezer darabra csökkent. A 2011-es pénzügyi év egészét tekintve a vállalat 2500 milliárd jenes (6700 milliárd forintos) értékesítési árbevételre és 50 milliárd jenes (134 milliárd forintos) nettó eredményre számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.