Tíz évvel ezelőtt, amikor a magyarországi szervezett mellrák-szűrés megkezdődött, a magyar nők 38 százaléka járt rendszeresen megelőző vizsgálatra. Ma már majdnem minden második nőről elmondható ez. És bár ez is nagy eredmény, a cél a legalább 70 százalékos részvételi arány. Ez az a kritikus tömeg ugyanis, amelytől kezdve a halálozási arány csökkenni kezd, mert korai stádiumban felfedezzük a betegséget – mondja a mellrák elleni kampány hazai szervezője, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület főtitkára, dr. Vass László.
A kampány, amelynek fő eseménye a minden évben megrendezendő mellrákellenes séta a rózsaszínre kivilágított Lánchídon, már 2002-ben is egyedülálló volt, és jelenleg is annak számít a kelet-közép-európai régióban.
Tíz évvel ezelőtt, amikor Magyarország első ilyen nagyságrendű, óriási médiaérdeklődést kiváltó egészségtudatossági kampányaként az Egészség Hídja kezdeményezést elindult, Nancy G. Brinker, az Egyesült Államok akkori magyarországi nagykövete a GE-t kérte fel arra, hogy a programot és a koncepciót megtervezze. Az egy októberi estére rózsaszín fénybe boruló Egészség Hídja azóta a mellrák elleni küzdelem szimbólumává vált Magyarországon. A GE és az egyesület együttműködése azonban nem állt meg itt. A cég az egyesülettel együttműködve egy úgynevezett PartnerLáncot indított, amelyhez olyan vállalatok csatlakozhatnak, amelyek fontosnak tartják dolgozóik egészségnevelését. Ma már 18 nagyvállalat segít abban, hogy dolgozóikhoz eljussanak az Egészség Hídja Összefogás Egyesület egészségmegőrzési és a szűrésekre buzdító üzenetei. A vezérigazgatók megnyerésében a magyarországi Amerikai Kereskedelmi Kamara is aktív szerepet vállalt, így tavaly óta már százezer dolgozó kap első kézből hasznos információkat arról, hogyan működik a szűrés, hogyan előzheti meg a betegségeket, ha egészségesebben él.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.