"Trendi életérzést" közvetít külföldre a Sziget
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy évente több mint tízezer osztrák fiatal keresi fel a három ismertetett nyári könnyűzenei fesztivált. Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviselője bevezetőjében elmondta, hogy a könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.
Az MT Zrt. a fesztiválok népszerűsítése érdekében egy rendhagyó kampányban is részt vesz az osztrák piacon. Az akció keretében a Sziget szervezői, az MT Zrt. és egy grazi divat- és design stúdió, közös nyereményjáték keretében buzdítják az osztrák fiatalokat arra, hogy tervezzék meg a 20 éves SZIGET Fesztivál idei T-shirt kollekcióját.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete a fiatalok körében igen népszerű hazai könnyűzenei fesztiválokra (Sziget, BalatonSound, VOLT) és a Forma 1 magyarországi futamára minél több osztrák fiatal megnyerése érdekében átfogó promóciós kampányt indított az év elejétől közösségi oldalakon, valamint a célközönség elérése alkalmas fórumokon.


