BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Barry Callebaut:kisebb lett a profit

A vezető integrált csokoládéipari társaság, a zürichi központú Barry Callebaut mennyiségi eladásai 6,7 százalékkal bővültek folyó üzleti éve első, februárban zárult felében, miután a második negyedben már a nyugat-európai piaca is felélénkült. Ám árbevétele csak 3 százalékkal nőtt, míg nettó nyeresége 18 százalékkal esett: 2,5 milliárd, illetve 121,8 millió svájci frankra. Ebben szerepet játszott a frank erősödése (helyi devizákban 10,4 százalékkal nőtt a forgalma), a profitot még átszervezési és kapacitásfejlesztési költségek is gyengítették. A főleg ipari csokoládék gyártására összpontosító csoport olyan élelmiszer-óriások stratégiai partnere, mint a Nestlé és az Unilever.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.