A BTDM Budapesti Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. elkészítette a főváros turisztikai marketingstratégiai alapvetését, amely a 2013–17 közötti időszakra vonatkozó stratégia alapja lesz – mondta tegnapi sajtótájékoztatóján Molnár József, a főváros turisztikai marketingszervezetének ügyvezető igazgatója. A következő egy évben szeretnék ezt az alapvetést az önkormányzatokkal, szakmai szervezetekkel, a piaci szereplőkkel megvitatni, és elkészíteni a következő öt évre vonatkozó turisztikai marketingstratégiát. Az ügyvezető igazgató azt is közölte: ha elkészül a turizmustörvény, azok elemeit is tervezik a koncepcióba beépíteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.