A BBC tudósítása szerint az új-zélandi felhasználók eleinte csalásnak hitték a promotált posztokkal kapcsolatos hirdetést, de a Facebook szóvivője megerősítette, hogy valóban kísérleteznek az új bevételszerzési módszerrel. A posztok kiemelésért fizetendő legmagasabb összeg 2 dollár, de a szolgáltatás egyes részei az összeg feléért, illetve negyedéért is elérhetőek.
A cég egyelőre nem közölte, hogy meddig folytatja a kísérletet, illetve mikor terjeszti ki más országokra is, azt viszont megígérte, hogy további újításokat is bevezet. A PayPalon és Visán keresztül lebonyolítható befizetések jól jelzik, hogy a Facebook igyekszik javítani a portál bevételtermelő képességét. A Facebook felhasználóinak száma dinamikusan növekszik, ezzel együtt emelkedik a bevétel is, de utóbbi kezd elmaradni az előbbitől. A mobileszközök térnyerése szintén aggasztó jel, mivel a vállalat egyelőre nem rendelkezik ütőképes üzleti tervvel a mobilon keresztül történő használat kiaknázásához.
Ezen javítana a tegnap bejelentett app store is. A gyűjteményben a felhasználók a saját mobilkészülékükkel kompatibilis alkalmazások között böngészhetnek, amelyet azután vagy az App Store-on vagy a Google Play-en keresztül tölthetnek le. A Facebook-közösség jelenleg 900 millió tagot számlál, ezért logikus lépés volt a saját app center létrehozása.