BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A fényezés töredékárán újrafóliázható egy autó

Egyre többször hallani a karosszériafóliázásról, s immár nem csak fényezésvédelmi, illetve reklámcélú megoldások okán.

A fólia védi a fényezést, tehát ha egy befóliázott újszerű autót hat év után megfosztunk a burkolatától, még mindig egy újszerű autót fogunk látni. Olcsóbb, mint a komplett fényezés, egy autó teljes fóliázása 300 ezer forinttól indul, ám drágíthatja a méret és a bonyolultság.

A legolcsóbbak a divatszínek, ma a matt fekete, a matt fehér és a katonazöld számít annak. A teljes karosszéria fóliázásához tiszta és zsírmentesített autó szükséges. Az autóról leszerelik a kisebb alkatrészeket (tükörházak, fényszórómosó-fúvókák, tetősínek), s ezeket külön fóliázzák.

Az első lépés a mérés, mely után ráhagyással leszab­ják a fóliadarabokat. A munkát a tetővel, valamint a motortér és a csomagtér fedelével kezdik. Ezután következnek a lökhárítók és a küszöbök.

A nagyon bonyolult részeken papírból sablont vágnak ki a szükséges fóliadarab kiszabásához. Végezetül az ajtókat és a sárvédőket húzzák be.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek