A Mol megállapodásokat írt alá tegnap a Bohemia Realty és a Pap Oil tulajdonosaival a két társaság megvásárlásáról. A vállalatok országos lefedettségű kúthálózatot üzemeltetnek a Cseh Köztársaságban Pap Oil márkanéven, így a Mol-csoport az akvizícióval további 124 töltőállomással bővíti hálózatát – közölte a társaság.
Az új töltőállomások állandó felvevőpiacot biztosítanak finomítói termékeik számára, valamint javítják a végfelhasználók közvetlen elérését. A Mol leánycége, a Slovnaft Ceska finomított kőolajtermékeket értékesít kis- és nagykereskedelem keretében. 25 benzinkutat üzemeltet Slovnaft márkanév alatt, a kiskereskedelemben 0,7 százalék, míg a nagykereskedelemben 18 százalékosra becsült a részesedése a cseh piacon. A tranzakció sikeres zárását követően így a Mol-csoportnak 149 töltőállomása lesz az ország területén, ezáltal a kiskereskedelmi piaci részesedése megközelíti majd az 5 százalékot, és a töltőállomások számát tekintve az ország ötödik legnagyobb cégévé válik. A csoport célja, hogy középtávon 10 százalékos részesedést érjen el a kiskereskedelmi piacon további organikus és inorganikus lépéseken keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.