„Nem tudjuk, hogyan alakul a végső számla” – jelentette ki újságíróknak Mark Lazarus, az NBC sportosztályának elnöke. A negatív hozam Lazarus szerint amiatt alakulhat ki, hogy nem számítanak a négy évvel ezelőttihez hasonló, 215 milliós nézettségre. Elemzők szerint az internetes tudósítások viszik el a tévéműsorok nézőit, ami hatással van a tévéreklámok árára. Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában két kábelhálózat, az ESPN és az Eurosport közvetíti az olimpiai játékokat.
Egy friss hazai kutatás szerint a megkérdezettek négyötöde állította, hogy legalább azokat a sportszámokat megnézi, amelyekben lesz magyar érdekeltség, 62 százalékuk pedig a teljes eseményt kiemelt figyelemmel kíséri majd. Ezért itthon sok vendéglátóegység készül tudatosan az olimpiára. Négy éve a vízilabda és az úszás televíziós közvetítései hozták a legnagyobb forgalmat: 20–25 százalékkal is több sör fogyott.
Nagyjából 500 millió fontba került az olimpiai falu és a médiaközpont felépítése, a műsorszolgáltatás kiépítése pedig 647 millióba. Nagy felháborodást váltott ki, hogy idén nem látják el ingyenvízzel a sajtómunkásokat.
Nagyjából 500 millió fontba került az olimpiai falu és a médiaközpont felépítése, a műsorszolgáltatás kiépítése pedig 647 millióba. Nagy felháborodást váltott ki, hogy idén nem látják el ingyenvízzel a sajtómunkásokat. -->