A Volkswagen-csoport cseh tagjának autóiból június végéig 493 ezer talált gazdára, 38 300-zal több, mint egy évvel korábban. Ennyi új Skodát fél év alatt még sohasem adtak el; a legnépszerűbb modell az Octavia szedán.
A Skoda legnagyobb piaca egyelőre Nyugat-Európa, ahol az első félévben 195 400-at adtak el, 0,7 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Mivel azonban a nyugat-európai autópiac egésze ebben az időszakban több mint 7 százalékkal zsugorodott, a Skoda piaci részesedése nőtt, jelenleg 3 százalék.
A második legnagyobb – de legdinamikusabban bővülő – Skoda-piac Kína, ahol 120 700 cseh autót vittek el a szalonokból 2012 első felében, 7,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Közép-Európában az értékesítés 4,6 százalékkal nőtt.
Az anyamárka is erős volt
Az anyacég benchmarkja is jól teljesített: az első fél évben 2,79 Volkswagent adtak el világszerte, 10 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.