Cégvilág

Valóban nem emel a Lidl a távközlési adó miatt

Ahogy korábban megírtuk, a hasonló stratégiát követő Tesco Mobile-hoz hasonlóan a Lidl érdekeltségébe tartozó Blue Mobile sem emeli perc- és SMS díjait július 1-jétől bevezetett távközlési adó miatt.

A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat kínál.

A társaságnál egyelőre elégedettek az értékesítési eredményekkel. Grósz Jenő a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta: szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy készülékportfóliójukatt nyártól okostelefonnal is bővítették.

SIM kártya távközlési adó távközlési Lidl
Kapcsolódó cikkek