Marketingben is erősítene pozícióin a Wizz Air
KÖZLEKEDÉS Új szolgáltatást indít a Wizz Air, a diszkont légitársaság videós kampánnyal is igyekszik népszerűsíteni úticéljait. A WizzTV elindításában a cég partnere egy magyar startup, a TouristMirror. A kezdeményezés keretében rövid imázsfilmeket készítenek azokról a városokról, amelyekbe utasokat szállít a Wizz Air. Az első videó Budapestet mutatja be, de várhatóan még márciusban elkészül a második film is, amely Debrecenről szól majd – közölte a Világgazdaság érdeklődésére Marozsi László, a TouristMirror vezetője. A tervek szerint az idén további 10-15 bemutató filmet készítenek. A WizzTV nem csak a Wizz Air számára jó promóciós megoldás, de az érintett városok turisztikai iparban érdekelt vállalkozásainak is kiváló hirdetési lehetőséget kínál. A WizzTV filmjei ugyanis a diszkont légicég honlapján és az internetes közösségi oldalakon lesznek elérhetőek.
A Wizz Air az idén számottevő mértékben növelné a szállított utasok számát, a tavalyi 12 millióról 13,5 millióra – közölte Daniel de Carvalho, a vállalat kommunikációs igazgatója. A társaság bővíti légiflottáját is, a jelenlegi 39 Airbus A320 mellé további hat darabot vásárolnak majd.


