Apró szépséghiba, hogy nagygépes hatósági engedélyük még nincs, de Vágó szerint ez biztosan nem lesz akadálya az új magyar légitársaság indulásának. A vezérigazgatónak jó kapcsolatai vannak, hiszen korábban a Nemzeti Közlekedési Hatóság légi közlekedési igazgatója volt. Többszöri kérdésre sem nevezett meg célállomást, de kezdetben hat európai fővárosba fognak közlekedni Budapestről. Az nem derült ki, hogy van-e már megállapodásuk valamelyik európai reptérrel. A Sólyom nagyszabású tervekkel bír, hiszen 2017-re már 50 darabos flottával számolnak, köztük 10 szélestörzsű géppel, amelyek akár New Yorkot, Tokiót is elérhetik. A cég nem a fapados piacra akar beszállni, hanem prémiumszolgáltatást nyújtanának. „Online jegyértékesítési rendszerünk hamarosan elérhető lesz. Az első gép lajstromjele már megvan és Álmos Vezérnek kereszteltük el” – mondta Vágó József, aki tulajdonostársaival, Hurtyák Róberttel és Lucsik Jánossal ült ki a sajtótájékoztatóra. A nagyszabású terveket jellemzi, hogy a konferenciaturizmus mellett a Malév csődje után a charterpiacon kialakult űrt is betöltenék. „A működéshez szükséges valamennyi hatósági engedélykérelmet időben benyújtottuk, a pozitív elbíráláshoz szükséges feltételeket maradéktalanul teljesíteni tudjuk” – szögezte le Vágó József.
Augusztus elsején fognak megjelenni a cég álláshirdetései. Bár nem akarnak a Wizz riválisai lenni, azért leszögezte: ők valóban magyar légitársaság kívánnak lenni, vagyis itt fognak adózni, magyarokat fognak foglalkoztatni, és nincsenek offshore és állami kapcsolataik. A Sólyom Airways dolgozói már átvették irodájukat a Liszt Ferenc-repülőtér I-es termináljának épületében. A nemzetközi tapasztalatok szerint a magas induló tőkeigény miatt egy újonnan piacra lépő társaságtól csak két-három évi veszteséges működés után remélhető legalább nullszaldós eredmény. A Malév felszámolása pedig még mindig tart.
Bár a pozitívumban fontos szerepet játszik az Európán belüli forgalom, a tanulmány szerint a régión belüli növekedés lassulására utalnak a jelek.
Bár a pozitívumban fontos szerepet játszik az Európán belüli forgalom, a tanulmány szerint a régión belüli növekedés lassulására utalnak a jelek. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.