Az üzleti eredmény az idei első félévben az elemzői várakozásokkal összhangban 1,48 milliárd euróra emelkedett a tavalyi 1,45 milliárdról, a nyereség pedig 972 millió euróra 881 millióról.
A második negyedévben a Danone értékesítési árbevétele 5,72 milliárd euró volt, kissé magasabb az 5,71 milliárdos elemzői várakozásoknál és lényegesen magasabb a 2012 második negyedévi 5,36 milliárd eurónál.
A Danone forgalma elsősorban Kínában, az Egyesült Államokban és Oroszországban emelkedett, Európában viszont a második negyedévben 3 százalékkal csökkent éves összevetésben.
Az idei évre a Danone eladásainak 5 százalékos szerves növekedésére számít, nyereségkulcsa azonban 0,3-0,5 százalékponttal csökkenhet. Az idei első félévben a Danone 13,34 százalékos nyereségkulcsot ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.