Az Avon 2013-as második negyedévének bruttó árrése 62,7 százalékos volt. A korrigált bruttó árrés 63,3 százalékos volt, amely 40 bázisponttal magasabb az előző év azonos negyedévének eredményeinél. A negyedév üzleti eredménye 202 millió dollár, az árrés pedig 8,1 százalék volt. A módosított üzleti eredmény 239 millió dollár volt, míg a korrigált árrés 9,5 százalék, amely 300 bázisponttal magasabb a 2012-es év második negyedévénél.
Az Avon kozmetikumokból származó eladásai 4 százalékkal csökkentek, konstans dollárban azonban nem tapasztalható számottevő változás. A Fashion&Home részleg eladásai 2 százalékkal nőttek, amely 5 százalékos konstans dolláros növekedéssel egyenlő. A 2013-as év második negyedévének működésből származó teljes nettó jövedelme 85 millió dollár volt, 0,19 dolláros egy részvényre jutó részesedéssel. A 2013-as második negyedévi működésből származó korrigált nettó jövedelem 127 millió dollár volt, 0,29 dolláros észvényenkénti részesedéssel.
A vállalat az újrafinanszírozás jegyében 2013 második negyedévében 500 millió dollár értékben előtörlesztette 2014-es pénzügyi kötelezettségeinek egy részét, mely tranzakció 13 millió dollár költséggel terhelte idei eredményét. Az Avon teljes nettó adóssága a 2013-as év második negyedévére 2 milliárd dollár volt, amely gyakorlatilag változatlan maradt a 2012-es év végéhez képest.
„Második negyedéves eredményeink jól tükrözik a folyamatos fejlődést az Avon üzleti stabilitásának irányába” – nyilatkozta Sheri McCoy, vezérigazgató. „Ugyan sokat kell még tenni a rövidebb és hosszabb távon fenntartható teljesítményért, de én elégedett vagyok az eddig elért eredményekkel. Sikerünk kulcsa az AVON tanácsadói hálózatának megbízható működése, vonzó fogyasztói ajánlataink, és a folyamatos üzleti fejlesztések” – tette hozzá.
„Az Avon Magyarország és a vele közös vezetés alá tartozó Pannónia alrégió (mely Horvátország, Szlovénia valamint Bosznia és Hercegovina országokat öleli fel) második negyedéves eredményeivel kiemelkedő mértékben járult hozzá anyavállalatunk európai sikereihez. A kisebb országokban rekordméretű tanácsadószám és értékesítés növekedést sikerült elérnünk, míg az európai régióban számos projekt „tesztországaként” működő magyar vállalat szintén az elmúlt évek trendjét meghaladó növekedést könyvelhetett el. Ezzel párhuzamosan az üzleti modellünk átalakítását megcélzó kísérletek értékes tanulságokkal szolgáltak regionális központunk számára, hozzájárulva annak további sikereihez, valamint kivívva a jogot, hogy Magyarország hasonló tesztek jövőbeni célországa legyen” – mondta el Radeczky Zoltán, az Avon Magyarország ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.