Németország vezető, Európa negyedik legnagyobb tőzsdén jegyzett kiskereskedelmi vállalatának az értékesítési árbevétele a szakértői várakozásoknak megfelelő mértékben, 2,1 százalékkal 15,5 milliárd euróra mérséklődött a szeptember végével záródott három hónapban. Németországban a cég eladásai 1 százalékkal bővültek.
Árfolyamhatásoktól megtisztítva a Metro negyedéves árbevétele 1,8 százalékkal nőtt éves összehasonlításban, a cég kilenchavi értékesítési árbevétele 2,2 százalékkal 46,3 milliárd euróra csökkent.
A Metro-csoporthoz tartozó Media-Saturn elektronikai áruházlánc árbevétele az első három negyedévben 0,6 százalékkal 14,4 milliárd euróra nőtt, a Cash & Carry egységnél 2 százalékkal 22,6 milliárd euróra csökkent, a Real élelmiszerkereskedelmi hálózaté 8,3 százalékkal 7,3 milliárd euróra esett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.