Csökkent a Metro árbevétele
Németország vezető, Európa negyedik legnagyobb tőzsdén jegyzett kiskereskedelmi vállalatának az értékesítési árbevétele a szakértői várakozásoknak megfelelő mértékben, 2,1 százalékkal 15,5 milliárd euróra mérséklődött a szeptember végével záródott három hónapban. Németországban a cég eladásai 1 százalékkal bővültek.
Árfolyamhatásoktól megtisztítva a Metro negyedéves árbevétele 1,8 százalékkal nőtt éves összehasonlításban, a cég kilenchavi értékesítési árbevétele 2,2 százalékkal 46,3 milliárd euróra csökkent.
A Metro-csoporthoz tartozó Media-Saturn elektronikai áruházlánc árbevétele az első három negyedévben 0,6 százalékkal 14,4 milliárd euróra nőtt, a Cash & Carry egységnél 2 százalékkal 22,6 milliárd euróra csökkent, a Real élelmiszerkereskedelmi hálózaté 8,3 százalékkal 7,3 milliárd euróra esett.


