Olyan sok új kétkerekű debütált, amire 2008 óta nem volt példa. A Honda például egyszerre modernizálta 13 különböző típusát, közöttük a leporolt gépek mellett újdonságok is vannak. De az idei milánói EICMA kiállításnak van még egy olvasata: minden gyártó foggal-körömmel nyit az új kategóriák felé, akár úgy, hogy egy szempillantás alatt felrúgják a hagyományokat. Itt vannak mindjárt a friss és ropogós, mindössze 500-as és 750-es „bébi” Harleyk, melyeknek 13 év után először egy teljesen új vázat fejlesztett a márka. De említhető a robogók mezőnyébe betörni készülő J300-as Kawasaki vagy az MV Agusta Turismo Veloce 800-asa. A vareseiek filozófiájával pár éve még összeegyeztethetetlen volt a többcélú, endurószerű öszvér.
Persze elég ha a szomszédos KTM körüli történéseket szemrevételezzük. A 125-ös, 200-as és 390-es RC sportmotorokkal a japán gyártók felségterületére merészkednek a narancsosok, a kis Duke sorozat sikeréből kiindulva pedig nem lövünk mellé, ha szép jövőt jósolunk a jövevényeknek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.