BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Feljöhet az M1 a nézettségi listán

Az RTL Klub volt 16,21 százalékos közönségarányával a legnézettebb hazai televízió az év 48. hetében, a TV2-t a készülék előtt ülők 13,8, az M1-et 6,8 százaléka követte. A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub 15,6 százalékot, a TV2 13,2-t jegyzett, a fiataloknál a Viasat3, a Cool és a Film+ csatorna is nézettebb volt, mint a közmédia egyes csatornája, az ötven éves kor alatti felnőtt populációnál csak 3 százalékra képes az M1.

A közmédia követőinek átlagéletkora csak nőni fog a következő hónapokban, ugyanis a december 20-án rajtoló M3 csak régi, archív felvételeket sugároz majd. A heti listákon sok meglepetés nem volt a héten, a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosságnál is az RTL Klub tehetségkutató show-ja, szappanoperája és fiatalos, napi sorozata végzett az első háromban. A TV2-nek is jutott siker, a Sztárban sztár egy lenyúlt formátum, de szépen hoz, tízből három tévéző ezt nézi péntek este.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.