Feljöhet az M1 a nézettségi listán
Az RTL Klub volt 16,21 százalékos közönségarányával a legnézettebb hazai televízió az év 48. hetében, a TV2-t a készülék előtt ülők 13,8, az M1-et 6,8 százaléka követte. A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub 15,6 százalékot, a TV2 13,2-t jegyzett, a fiataloknál a Viasat3, a Cool és a Film+ csatorna is nézettebb volt, mint a közmédia egyes csatornája, az ötven éves kor alatti felnőtt populációnál csak 3 százalékra képes az M1.
A közmédia követőinek átlagéletkora csak nőni fog a következő hónapokban, ugyanis a december 20-án rajtoló M3 csak régi, archív felvételeket sugároz majd. A heti listákon sok meglepetés nem volt a héten, a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosságnál is az RTL Klub tehetségkutató show-ja, szappanoperája és fiatalos, napi sorozata végzett az első háromban. A TV2-nek is jutott siker, a Sztárban sztár egy lenyúlt formátum, de szépen hoz, tízből három tévéző ezt nézi péntek este.


