„Azt tudtam, hogy a tömegtermékek közül kitűnnek majd a látási és a tapintási érzékelést összekapcsoló, azon keresztül pedig – szakmai felmérések szerint – a termékkel kapcsolatos élményekre való emlékezést is megtízszerező nyomataink. Abban már kevésbé voltam biztos, hogy özönleni is fognak a megrendelések” – válaszolt a Világgazdaságnak Tomcsányi Péter, a társaság ügyvezető igazgatója. A tapasztalatok azonban nagyon pozitívak. Ez alapvetően annak köszönhető, hogy hiába nincs még a Prime Rate e termékének még a térségben sem versenytársa, az árakat mégsem a nyugat-európai árakból kiindulva, de a lehető legalacsonyabb szinten határozták meg. Tomcsányi Péter úgy kalkulál, hogy így maga a gépbeszerzés leghamarabb 5-6 év múlva térül meg, de ennél fontosabb a másodlagos haszon: mivel a három dimenziós nyomatok a vásárlókon keresztül új, potenciális ügyfelekhez is eljutnak, a kft. új megbízásokat is szerezhet. Hasonlóan kettősek a vevők szempontjai is. „Nem csak azt kell nézni, hogy mennyit fizetek, hanem azt is, hogy mit érek el vele” – mutatott rá.
Néhány konkrét ár: 300 darab 3D-s névjegykártya ötezer forinttal kerül többe, mint a hagyományos változatuk. Egy ugyanekkora tétel könyvborítónál, vagy prospektus előlapnál 3D-s felára 25-30 ezer forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.