Az Amarok csúcsverziójában található 2,0 literes duplaturbós dízelmotor 180 lóerőt és 420 Nm-t szolgáltat, miközben opcióként nyolcfokozatú automata váltó cseréli az áttételeket. Pick-upos viszonylatban ez a Volkswagen kifejezetten dinamikusnak számít az autó (0-100 km/h: 10,9 s), a ZF nyolcgangosa pedig ezúttal is bizonyította, hogy nem véletlenül tartják az egyik legjobb automatának.
A Torsen összkerékhajtású csúcs-Amarok a terepen sem vall szégyent, a 28 fokos első- és 23,6 fokos hátsó terepszög mellett az 500 mm gázlómélység is jó érték. Mindennek az ára a kényelemben jelentkezik, főleg a hátsó sorban ülve szeretnénk magasabb szintű rugózási komfortot.
Ugyanakkor az Amarok elsősorban haszonjárműnek számít: a rakterének a hossza 1555 milliméter, a szélessége 1620, a dobtávolság pedig 1222 milliméter, a terhelhetősége pedig 821 kilogramm, ami mind a egyértelműen a kategória élvonalába emeli. Az autó padló borítása azonban túlontúl érzékenynek tűnt nekünk, ezért a rakodásnál nem árt óvatosnak lenni.
A topmodell árcéduláján nettó 7 392 000 forintos összeg szerepel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.