BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Évi harmincezer munkaóra

Az előző évhez képest nagyobb nettó árbevétellel zárta a tavalyi esztendőt a békéscsabai Meszlényi Autó. 2012-höz képest több mint 40 százalékkal több gépjárművet értékesítettek, amivel már elérték a válságot megelőző, 2008-as mennyiséget

A Meszlényi György tulajdonos által vezetett cég immár több mint húszéves múltra tekint vissza, 1994 óta a Renault, 2003 óta a Dacia, 2007 óta a Toyota, 2009 óta pedig a Citroën hivatalos márkakereskedése. 2012-höz képest több mint

40 százalékkal több gépjárművet értékesítettek, amivel már elérték a válságot megelőző, 2008-as mennyiséget. Hangsúlyozta azonban, hogy a vállalkozás fő tevékenysége nem az értékesítés, sokkal inkább az ügyfélszolgálat és a szervizelés.

– Nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfelek minél precízebb kiszolgálására, a bizalom elnyerésére és megtartására, ezt szem előtt tartva igyekeztünk a működést is meghatározni – folytatta. Meszlényi György kifejtette, hogy több mint nyolc éve költöztek az Almáskerti Ipari Parkba, ami az ügyfélkiszolgálás és a minőségi munkavégzés tekintetében is sok előnnyel járt. Nem elég, hogy minden, autóval kapcsolatos szolgáltatás elérhető náluk, amire a magánszemélyeknek, cégeknek és flottakezelőknek szüksége lehet, hanem még annál több is.

– Jónak mondhatók a szakmán belül is az eredmények, ami a korrektségnek és a szakmailag felkészült gárdának köszönhető. Egy stabil, már évek óta a négy márkával foglalkozó, folyamatosan képzett csapat dolgozik nálunk. A megyében a legnagyobb kapacitással és forgalommal is rendelkező szerviz a miénk – folytatta. Meszlényi György elmondta, a szervizforgalom is nőtt az utóbbi években, részben ennek is köszönhető, hogy a válság nem rendítette meg a céget, éves szinten 30 ezer munkaórát teljesítenek.

– A legrövidebb idő alatt a legjobb szolgáltatást igyekszünk nyújtani, így az ügyfelek nemcsak időt, hanem pénzt is spórolhatnak, hiszen nagy problémát jelent a vállalkozásoknak, ha a gépjárművük kiesik a munkából egy-egy hiba miatt – emelte ki. Mint hangsúlyozta, egy-egy márka olyan sok specifikummal rendelkezik, hogy komolyabb meghibásodás esetén érdemes márkaszervizekhez fordulni segítségért. Ugyan a kisebb hibákat máshol is lehet orvosolni, de a márkaszervizeknél, így a Meszlényi Autónál is minden háttérinformáció azonnal rendelkezésre áll.

– Mindez a technikai fejlődés következménye, ugyanúgy, mint az elektronikai termékeknél, mint például a tévéknél vagy mosógépeknél – tette hozzá. Meszlényi György kiemelte, a gépjárművek biztonsága tekintetében sem mindegy, hogy milyen technológiával javították, náluk a forgalmazott márkákból minden gyári technológia elérhető, és például a legkorszerűbb karosszériafényező eszközökkel dolgoznak. Emellett a nem forgalmazott márkák esetében is tudnak segítséget nyújtani, egy bizonyos határig.

– A káreseményeknél komplex ügyintézést biztosítunk a hozzánk betérőknek, a kárbejelentéstől a biztosítási ügyintézésen keresztül a kijavított gépjármű átadásáig. Az ügyfelek számára is nagy könnyebbséget jelent például, hogy a biztosító egyből nekünk fizet, nekik csak az esetlegesen pluszban felmerülő költségeket kell állniuk – fejtette ki Meszlényi György. Hangsúlyozta, a vevőszolgálatnak az értékesítésre is pozitív hatása van.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.