BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Pegazus Díjat kapott a félegyházi székhelyű étolajgyártó cég

A legdinamikusabban fejlődő, piacvezető kis- és középvállalkozásoknak járó díjat vehette át a közelmúltban a kiskunfélegyházi székhelyű NT Kft. A Pegazus Díj alapítói immár ötödik alkalommal ismerték el 30 hazai vállalkozás munkáját.

Kiskunfélegyháza külterületén működik több mint két évtizede az NT Kft., a Kiváló Magyar Élelmiszer díjjal elismert Kunsági Éden étolaj gyártója. A társaság 2007-ben történt tulajdonosváltása óta teljesen más irányt vett. Az új vezetők új piacokat hódítottak meg és a gyár is megújult. A cég ma már közel 200 embernek ad munkát. Ugyanakkor a hazai piac kiszolgálása mellett több mint 26 országba exportálnak étolajat – tájékoztatta lapunkat Tarjányiné Dobák Nóra belkereskedelmi vezető.

Hangsúlyozta, a cég növekedése folyamatos. Ezt bizonyítja a Pegazus Díj is, amivel Közép-Magyarország legdinamikusabban fejlődő kis- és középvállalkozásainak teljesítményét ismerték el. Az NT Kft. öt másik céggel együtt került a piacvezető társaságok közé.

– Cégünk egyedülálló módon saját maga által előállított alapanyagot használ fel. Úgynevezett integráció keretein belül több mint 800 gazdával állunk kapcsolatban. Gazdáinknak biztosítjuk a vetőmagot, a növényvédőszert, a műtrágyát, és a szaktudást. Szakmérnök kollegáink pedig folyamatosan figyelemmel kísérik a termelés folyamatát. Így rendelkezésünkre áll jó minőségben az éves alapanyag-szükségletünk – részletezte az értékesítési vezető.

Azt is elmondta, a világon egyedüliként olyan nyomonkövetési rendszerrel rendelkeznek, melynek köszönhetően bármikor bármelyik palack étolajról visszamenőleg meg tudják állapítani, hogy az alapanyag melyik gazda területéről származik, milyen volt a termés, milyen hatások érték, és mennyi növényvédő szert használtak fel a termesztés során. Tarjányinétól azt is megtudtuk, hazánk a nyolcadik legnagyobb napraforgó-termelő ország a világon. Az NT Kft. mára 60 ezer hektáron termelteti a növényt. A tulajdonosváltás óta megtízszerezte olajértékesítését, és a cég folyamatosan terjeszkedik.

– Nemrég jöttünk haza Kínából, ahol piacbővítés céljával vettünk részt egy kiállításon. Hamarosan Dubaiba megyünk, a Közel-Keletet is szeretnénk még jobban meghódítani. Mindazonáltal számunkra a magyar piac a legfontosabb. Ám itthon sajnos még nem a termék minősége, hanem az ára számít – mondta az értékesítési vezető.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.