Két héttel az akció kezdete előtt már közel négyszáz hazai étterem regisztrált – tájékoztatott a Magyar Turizmus Zrt. az idén március 6-ára eső Torkos Csütörtökről. Az előző évek adatai azt mutatják: a részvevő vendéglátóhelyeknél nemcsak a vendégforgalom emelkedett, hanem a bevételük is növekedett annak ellenére, hogy ötven százalékos kedvezményt nyújtottak.
Az idei akció középpontjában a magyar sertéshús fogyasztásának a népszerűsítése áll, de a Magyar Turizmus Zrt. arra ösztönzi az éttermeket: böjtös étkeket is kínáljanak az azt igénylőknek. Az elmúlt évek tapasztalatai, az éttermek és a vendégek bejelentései, panaszai és javaslatai, továbbá az éttermekkel folytatott utánkövető levelezések alapján a zrt. tudatta azt is: a szabályokat korábban be nem tartó éttermek nem vehetnek részt az akcióban, csak akik „a hosszú távú célt és nem csupán a bevételszerzést tartják szem előtt”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.