Az új tulajdonosok jelezték, olyan üzleti modellt dolgoztak ki, amely nem támaszkodik erőteljesen a hirdetésekből származó bevételekre. Etienne Uzac, az IBT Media társtulajdonosa, egyszersmind elnök-vezérigazgatója közölte, a társaságnak az a célja, hogy a bevételének 90 százalékát a nyomtatott kiadásból származó előfizetési díjakból szerezze.
Egy-egy nyomtatott Newsweeket az Egyesült Államokban 8 dollárért árusítanak majd a nyereségesség biztosítására. A BBC News szerint a nyomtatott kiadás újrainditása meglepetést keltett, mert az IBT hagyományosan digitális médiabeli társaság. Ám egyes megfigyelők szerint noha a digitális hírdetésből származhó bevételek növekedtek, a növekedés nem volt olyan rohamos, mint ahogy várták, ennek következtében többen nyomtatott kiadásokat igyekeznek megjelentetni, hogy a jelenleginél több hirdetőt vonzzanak.