Loppert Dániel, a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője a helyszínen a sajtó munkatársainak elmondta, a kilenc darab, Dunaújvárosban készült hídgerendát vasúton szállították Baktalórántházára, ahonnan különleges trélerekkel vitték a 4106-os útnál épülő felüljáróhoz.
Az egyenként 44,8 méter hosszú és 56,5 tonnás gerendákat egy 400 tonna teherbírású daruval emelik a helyükre - tette hozzá a kommunikációs vezető.
A 49-es főúttól Vásárosnaményig tartó 11,9 kilométer hosszú, az Új Széchényi Terv részeként 15,4 milliárd forintból épülő sztrádaszakaszt várhatóan idén novemberben vehetik használatba az autósok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.