drv zrt. A „Legügyfélbarátabb csapat” különdíjjal és az elért pontszámok alapján a negyedik helyen zárta a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. a X. Országos Ügyfélszolgálati Versenyt Nyíregyházán.
Az eredmény pozitív visszajelzés a siófoki székhelyű szolgáltató számára arról, hogy élen járnak a megfelelő ügyfélkezelésben. Idén tizenöt víziközmű-szolgáltató csapata jelentkezett, hogy összemérje szakértelmét. A DRV Zrt. színeiben Fodor Margit, Bödő Miklós Szilveszter és Szabó Zoltán versengett és szerepelt kitűnően.
– Több mint 700 ezer fogyasztó vízellátásáról gondoskodunk, így kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfélszolgálatainkon magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk – mondta Szebényi Tibor, a DRV értékesítési vezetője. A siófoki vízmű dolgozói rendszeresen részt vesznek a tapasztalatcserére, egymás megismerésére és a szakmai összetartozás erősítésére is alkalmas versenyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.