BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több prémium sportfelszerelést vásárolnak idén a magyarok

Jelentős változáson megy át a sportfelszerelések és a sportruházatok hazai piaca, derül ki a Hervis Divatkereskedelmi Kft. első féléves értékesítési adatainak elemzéséből. Míg korábban a legolcsóbb, legegyszerűbb termékek voltak a legnépszerűbbek a magyar üzletekben, addig az elmúlt két évben a vásárlók érdeklődése láthatóan a magasabb minőségű, illetve speciális/innovatív termékek felé fordult. .

A legszembetűnőbb a változás a kerékpárok piacán zajlott: 2014 első félévében 25 százalékal nőtt a biciklik forgalma a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, a bővülés ugyanakkor nem az eladott darabszám növekedésének, hanem az átlagos értékesítési ár emelkedésének köszönhető, amely idén 23,5 százalékkal magasabb kerékpáronként, mint egy évvel korábban

A futófelszerelések piaca is jelentősen fejlődött idén, hiszen az első féléves adatok 30 százalékos forgalomnövekedést mutatnak az egy évvel korábbihoz képest. Bár a terepfutó felszerelések forgalmi aránya még alacsony, ez a szegmens rendkívül dinamikusan fejlődik és jelentős bővülési potenciállal rendelkezik.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.