BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét a Provident a legjobb munkahely

2012 után immár második alkalommal nyerte el a Legjobb Munkahely díjat a Provident Pénzügyi Zrt. az 1000 fő feletti vállalatok kategóriában Magyarországon – derült ki az Aon Hewitt Legjobb Munkahely Felméréséből. A 2014-es kutatás során összesen 34.500-an mondták el véleményüket munkahelyükről. A Providentnél közel 3500 munkatárs válaszolt a mindenre kiterjedő kérdésekre. A felmérés eredményei alapján elmondható, hogy a Providentnél dolgozók jellemzően 30 százalékkal elégedettebbek munkahelyükkel, mint a magyar átlag munkavállalók, és a pénzügyi szektorban is az egyik legjobb munkahelynek tartják.

A világ elsőszámú humánerőforrás és outsourcing tanácsadója, az Aon Hewitt idén tizennegyedik alkalommal mérte fel, Magyarország mely vállalatainak munkatársai a leginkább elkötelezettek és motiváltak. A Legjobb Munkahely Felmérésben minden egyes alkalmazott névtelenül nyilváníthatott véleményt munkáltatójáról, ennek köszönhetően a jelentés átfogó képet nyújt a vállalatok megítéléséről. A tanácsadó cég számos szempontot figyelembe vett a felmérés készítésekor, így fontos szerepet kapott a munkatársak elkötelezettsége, a vonzó munkáltatói arculat, a teljesítményközpontúság, a hiteles és emberközpontú vezetés, illetve a fenntartható üzleti fejlődés is.

A Provident 3486 munkatársa segítette válaszaival a felmérés elkészítését, az értékelést követően pedig kiderült, hogy a pénzügyi vállalat ezeken a területeken kimagasló eredményeket ér el, sőt több ponton javítani is tudott a 2012-es eredményeihez képest.

Szirmák Botond, a Provident vezérigazgatója elmondta: „Az, hogy 2012 után immáron másodszor lettünk Magyarország legjobb munkahelye egyértelműen azt mutatja, hogy a közel 4000 munkatársunk valóban elkötelezett a vállalat iránt, kollégáink szeretnek itt dolgozni. Külön büszkeséggel tölt el, hogy a két évvel ezelőtti eredményeinkhez képest is tudtunk tovább fejlődni. Munkatársaink még hitelesebbnek és felkészültebbnek tartják vezetőiket, vonóbbnak tartják a Provident márkát, és még inkább úgy gondolják, hogy nálunk az előremenetelnél kizárólag a teljesítmény számít.”

A felmérés során kapott válaszok alapján kiderült, hogy a pénzügyi szolgáltatásokat kínáló vállalatok eredményei közel megegyeznek a magyar átlaggal, ám a Provident mind az öt fő kategóriában kiemelkedően teljesít 90 százalék körüli eredményeivel. A vezetés hitelessége és a teljesítményközpontú kultúra megítélése közel 30 százalékkal magasabb az átlagosnál, míg a munkavállalók elkötelezettsége, a vonzó munkáltatói márka és a fenntarthatóság esetében ez a szám jellemzően 20-25 százalékkal magasabb az átlagnál.

„A Providentnél az ügyfelek kiváló kiszolgálása és a munkatársak elégedettsége egyaránt az első helyen áll. Nem lehet fontosabb az egyik a másiknál, hiszen az ügyfeleink nélkül bezárhatnánk a „boltot”, a kiváló ügyfélkiszolgáláshoz viszont elkötelezett és felkészült munkatársakra van szükség. Ahogy eddig, a jövőben is az Ő támogatásukkal és véleményük figyelembevételével építjük és formáljuk a vállalatot, hiszen számunkra az a legfontosabb, hogy nyíltan és őszintén kommunikáljunk velük” – tette hozzá a vezérigazgató.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.