Cégvilág

A Wizz Air felülvizsgálja a poggyászellenőrzési folyamatot a budapesti reptéren

A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága ma bejelentette, hogy változtatásokat vezet be a budapesti utaskezelési szolgáltatójával kapcsolatban, amelyre azután került sor, hogy kiderült, az alvállalkozó több esetben nem felelt meg a légitársaság elkötelezettségének, hogy barátságos és gördülékeny utazási élményt biztosítson utasainak. A WIZZ szolgáltatásokat, úgy mint a helyszíni jegyértékesítést, a poggyászfeladást és ellenőrzést, valamint a reptéri utasfelvételt Budapesten a Malév Ground Handling vagy annak valamely alvállalkozója végzi.

Miután több panasz érkezett a budapesti reptéren történő poggyászellenőrzés miatt, a Wizz Air a kézipoggyász ellenőrzési folyamatot érintő változtatásokat vezet be földi kiszolgáló partnerével, a Malév Ground Handlinggel közösen.

Diederik Pen, a Wizz Air üzemeltetési igazgatója elmondta: "Az utasainktól érkező panaszok arra sarkalltak minket, hogy felülvizsgáljuk a poggyászellenőrzési és díjbeszedési folyamatot a budapesti reptéren. Földi kiszolgáló partnerünket, a Malév Ground Handlinget felszólítottuk, hogy a WIZZ utasok esetében azonnal függessze fel alvállalkozója, a Budport szolgáltatásainak használatát. Most azon dolgozunk, hogy alternatív megoldásokat dolgozzunk ki annak érdekében, hogy fejlesszük a repülőtéri élményt, amelyet szabályzatunk betartatásakor tapasztalnak utasaink."

Hozzátette: "Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy folyamatosan felülvizsgáljuk és fejlesszük a fogyasztói élményt, ezért felkértük a teljes útvonalhálózatunk mind a 104 repülőterén földi kiszolgáló partnereinket, hogy a poggyászméretek vizsgálatakor az ésszerűség és a méltányos rugalmasság jegyében engedjék fel a kézipoggyászokat a fedélzetre akkor is, ha a fogantyú vagy a kerekek kilógnak a méret vizsgálatára alkalmas keretből. Végrehajtjuk továbbá az online, a repülőtereken és a beszállókártyákon elhelyezett információs anyagaink teljes körű felülvizsgálatát, hogy biztosítsuk, utasaink helyesen értelmezik poggyászszabályzatunkat és így gondtalanul utazhatnak” – tette hozzá Diederik Pen.

Kapcsolódó cikkek