BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

eMAG: Több mint 1,7 milliárdért vásároltak fekete pénteken

Az eMAG online webáruház honlapján egy átlagos nap forgalmának százszorosáért, több mint 1,7 milliárd forintért vásároltak a vevők a november végi fekete pénteken - derül ki a cég közleményéből.

Az eMAG először rendezte meg Magyarországon a fekete pénteket, amely során több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt és összesen 95 ezer terméket vásároltak meg.

A vásárlók 550 millió forintot spóroltak a leárazásokon. Az esemény kezdetekor több mint 60 ezer látogató volt jelen egyidejűleg az oldalon. Az eMAG hivatalos közleményéből kiderül, hogy az akció napján 350 ezer látogatást jegyeztek valamilyen mobileszközről, és a vásárlások 11 százaléka érkezett mobil platformról.

A legnépszerűbb árucikkek voltak a játékok és babafelszerelések, amelyekből 15 ezer darab talált gazdára, valamint a mobiltelefonok és tabletek, amelyekből 12 ezer darabot adtak el. A legkeresettebb termékek között voltak még a háztartási kisgépek, amelyekből 12 ezer darabot adtak el, illetve a könyvek amelyekből 8500 darabot értékesítettek.

Az akcióban az eMAG 40 online kereskedő partnere is részt vett, a cég online piacterén, az eMAG Marketplacen, 25 ezer terméket értékesítettek aznap. Az eMAG online kereskedelmi vállalatot 13 éve hozták létre,  három országban, Bulgáriában, Romániában és 2013. októbere óta Magyarországon működik.

A fekete péntek az Egyesült Államokban a hálaadást követő péntek, amely egyben a karácsonyi bevásárlási szezon nagy leárazásokkal induló kezdetét is jelenti. A legkeresettebb cikkek ilyenkor a játékok és elektronikai cikkek, ezért leginkább ezeket is akciózzák.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.