BUX 42,733.39
-2.96%
BUMIX 3,743.44
-0.90%
CETOP20 1,841.99
-0.52%
OTP 8,918
-4.00%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.00%
+0.99%
ZWACK 17,300
-0.57%
0.00%
ANY 1,545
-2.52%
RABA 1,115
-0.89%
0.00%
-0.63%
0.00%
-0.47%
OPUS 151.8
-0.78%
-1.00%
-0.79%
0.00%
-1.20%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,814
-4.16%
-0.38%
ALTEO 2,780
+0.72%
0.00%
+0.68%
0.00%
+0.85%
-3.23%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.05%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
+9.83%
-5.24%
+0.74%
0.00%
+0.39%
NUTEX 10.05
+0.90%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
+0.29%
0.00%
NAP 1,228
+3.02%
0.00%
+9.12%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Velük a legelégedettebbek az ügyfelek

A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben.

A hetedik alkalommal megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus) és két vállalati méret– kis-, és közép, valamint nagyvállalat - szerint vizsgálták a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. 

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között idén egy új induló, a BENU Magyarország Zrt., a közép- és kisvállalatok között pedig a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten a Samsung Electronics Magyar Zrt., közép- és kisvállalati szinten pedig a Mercedes-Benz Hungária Kft.  bizonyult a legjobbnak. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban nagyvállalati kategóriában szintén a Samsung Electronics Magyar Zrt., a kkv-k között pedig a Mercedes-Benz Hungária Kft. az év kiváló ügyfélkiszolgálója. Utóbbi ezzel mindhárom területen az első helyen végzett.

„A versenyünk legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz egy három éves időszak alatt. Évről évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövőbeli stratégiájukba” - hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek