Cégvilág

Rekordokat döntött az Arena Plaza a karácsonyi rohamban

A látogatók más bevásárlóközpontokhoz képest kétszer annyi időt szántak vásárlásra, ezalatt átlagosan közel 20 ezer forintot költöttek.

Rekorddal zárta az elmúlt évet az Arena Plaza - derül ki a GfK Hungária legfrissebb, tavaly decemberi Exit Survey kutatásából. A piaci átlag közel háromszorosát költötték az ünnepi szezonban ott, ez a válság óta mért legmagasabb érték.

A decemberi adatok azt mutatják, a látogatók más bevásárlóközpontokhoz képest kétszer annyi időt, közel két órát szántak vásárlásra, ezalatt közel 20 ezer forintot költöttek az Arenában.

Az Arena Plaza vásárlóinak 62 százaléka érkezik Budapestről, 19 százalék pedig a főváros közeléből, a vevők 19 százaléka azonban Pest megyén kívülről érkezik.

A vásárlók a legtöbbet, átlagosan több mint 21 ezer forintot elektronikai cikkekre és ruhákra szánták, közel 20 ezer forintot fizettek ki cipőkre és egyéb kiegészítőkre, de népszerű volt a sportruházat, sportfelszerelés is. A lakásdekoráció is egyre keresettebb volt, erre közel 12 ezer forintot költöttek az ünnepi szezonban.

Arena Plaza
Kapcsolódó cikkek