„Nem tűnik majd el a bankkártya, de dinamikus mértékben terelődik át a kártyás forgalom a digitális csatorna felé. Előrejelzések szerint 2020-ra az Európában végrehajtott tranzakciók 38 százaléka történik majd digitális csatornán” – vázolta fel a jövőképet Szetnics László. Kiemelte: cégük – amely a fizetési innovációk terén élenjáró szereplőnek, különböző felmérések szerint a világ egyik leginnovatívabb vállalatának számít – most a digitális konvergenciára fókuszál, amelyben az úgynevezett bolti, illetve a netes fizetés egy alkalmazásban ér majd össze. „Az a célunk, hogy mindenkinek legyen egy olyan mobilalkalmazása, amivel bármilyen technológiai protokoll igénybevételével tud fizetni bármilyen helyzetben” – mondta.
Hozzátette: egyre inkább trend, hogy az okostelefonokat nemcsak vásárlásra használják, hanem a vásárlást megelőzően a különböző ajánlatok feltérképezésére, összehasonlítására is. A jövő innovációiról szólva a Selfie Pay-t emelte ki, amely egy olyan autentikációs megoldás, ahol egy arcfelismerő megoldás révén – magunkról készített fotó beküldésével – tudjuk igazolni személyazonosságunkat.
A fizetési szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztói igényekről elmondta: a vásárlók azt szeretnék, hogy minden legyen nagyon kényelmes és gyors. Kiemelte: a MasterCard elkötelezett innovátorként olyan fizetési szolgáltatások bevezetésére törekszik, amelyek használata egyértelmű hozzáadott értéket jelent a kártyabirtokosok számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.