Megkapta a szentgotthárdi gyártású modern 1,6-os dízelt az Opel Insignia, és mivel itt megtartották a 2,0 literes gázolajost is, 136 lóerő/320 Nm a maximum a kis négyhengeresnél. A dízel maga suttog, de a turbó fütyülése – ha halkan is – mindig jelen van, az előrelépés így is érezhető még az utolsó modellfrissítésnél némileg gatyába rázott 2,0 literes dízelhez képest is.
Talán a 110 ezer forintos ecoFLEX csomagnak tudható be, hogy bináris a teljesítményleadás – a fogyasztás csökkentése érdekében többek között megnyújtották a végáttételt, így az 1500/perc fordulat eléréséig semmi nem történik, majd megindul az 1,6 tonnás saját tömegű autó; tesztátlagunk 6,8 l/100 km volt. Ha már egyszer haladunk, már csak a kicsit furán reagáló távolságtartó tempomathoz kell hozzászokni: az elénk sávot váltó autóra szinte vészfékezéssel reagál (a műszerfal kijelzője szerint korábban érzékelte már, hogy eléje került egy másik autó, de nem fékez azonnal), ellenben nagyon hamar lelassít, ha valakit utolérünk a külső sávban haladva, így a megszokottnál sokkal korábban sávot kell váltanunk. Ezzel a motorral 8,2 millió az ecoFLEX Insignia kombi alapára, a tesztautó a sok extrával már 12 millió forint felett volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.