BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újra elrajtol a Coop Rally

Az idén minden eddiginél több, 104 gépkocsival rajtol el a hazai élelmiszer-feldolgozás szereplőit bemutató szakmai program, a Coop Rally – hangzott el a rendezvényt indító sajtótájékoztatón. 2016-ban 97 cég képviselteti magát, amelyek együtt mintegy 2 ezer milliárd forintos árbevételt produkálnak évente, és több mint 50 ezer embernek adnak megélhetést. Egyedülálló kezdeményezés a rali, amelyet az idén már tizenegyedik alkalommal rendeznek meg – jelentette ki Csepeli Lajos. „Nagy dolog, hogy minden évben találkozunk mi, kereskedők a feldolgozókkal, és felhívhatjuk a figyelmet a magyar termékek értékeire” – fogalmazott az üzletlánc elnöke.

A Földművelésügyi Minisztérium egyetért a rendezvény céljaival, hiszen közös cél, hogy minél több, jó minőségű magyar élelmiszert vásároljanak a fogyasztók – jelentette ki Fazekas Sándor tárcavezető. A miniszter, aki egyben a verseny fővédnöke is, hozzátette: a vásárlók döntenek, ezért a fő feladat a vevők meggyőzése. A hagyományokat ápolnunk kell, ám elengedhetetlen, hogy emellett lépést tartsunk a kor követelményeivel is. Nincs ez másként az élelmiszeripar területén sem. A tradíciók és a fejlődés tehát nem mondanak ellent egymásnak, ezt pedig jól szimbolizálja a Coop Rally is – mondta el a sajtóeseményen Zsigó Róbert. A Földművelésügyi Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára hozzátette: a verseny legnagyobb nyertesei a magyar élelmiszer-gazdaság és a kiváló magyar termékek lesznek. Tóth Géza, a Co-op Hungary vezérigazgatója kifejtette: az üzletlánc továbbra is fejlődik, azt követően, hogy az elmúlt években is jelentős lépéseket tett például az informatikai fejlődés terén. „A döntés megszületett: új, korszerű alapokra helyezzük a már ma is nagyon szerteágazó és komplex informatikai hálózatunkat” – tette hozzá. Az üzlethálózat vezérigazgatója szólt arról is, hogy a franchise-hálózat nagy figyelmet fordít saját márkás termékeire és törzsvásárlói programjára, amelynek tagsága mára meghaladta az egymillió főt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.