BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Úgy veszik a magyarok az okostelefont, mint a cukrot

A tartós műszaki cikkek értékesítése 2016 harmadik negyedévében 4,9 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, az összforgalom 138,5 milliárd forintot tett ki a GfK Hungária Piackutató Intézet kedden ismertetett felmérése szerint.

A legnagyobb mértékben a háztartási nagy- és kisgépek eladása emelkedett, ezekben a kategóriákban 19,6, illetve 15,2 százalékos növekedést mért éves összevetésben a GfK.  

A telekommunikációs termékek értékesítése 9,8 százalékkal nőtt. Ezen belül az okostelefonok eladása kétszámjegyű növekedést mutatott, míg a hagyományos telefonoké 31,8 százalékkal visszaesett.

A szórakoztató elektronikai szektorban 6,1 százalékos volt az értékbeli növekedés, amelynek hátterében továbbra is a LED televíziók eladásának - 11,4 százalékos - emelkedése állt.

Jelentősen visszaesett ugyanakkor a fotócikkek eladása, 17,4 százalékkal, valamint az információs technológiai termékeké is 14 százalékkal csökkent, utóbbiba tartoznak például a notebookok és a tabletek.  

Csökkent az irodatechnikai termékek - például a nyomtatók - értékesítése is, 7,5 százalékkal, a termékcsoporton belül csak a festékpatronok eladása tudott emelkedni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.