Cégvilág

Minden téren bővült tavaly a Díjnet

Folyamatosan bővül 2007-es indulása óta a Díjnet: a tavalyi év végén már 608 ezer regisztrált ügyféllel rendelkezett, ez csaknem 10 százalékos növekedés a 2016-os 554 ezerhez képest – tudta meg a Világgazdaság Garamszegi Tamástól, a társaság vezérigazgatójától.

A számlafizetési tranzakciók is fejlődést mutatnak: míg 2016-ban 3,2 millió tranzakciót bonyolítottak le az ügyfelek a Díjneten, addig 2017-ben ez a szám elérte a 3,9 milliót, ami 22 százalékos növekedésnek felel meg. A cégnek 2016-ban 23 szerződött partnere volt, ma viszont már 27 szolgáltatóval áll szerződésben, és a várakozások szerint a következő hónapokban újabb jelentős szolgáltatók csatlakozásáról számolhatnak be.

A Díjnet ügyfelei korábban visszakereshették évekkel ezelőtti számláikat is, ez azonban tavaly módosult. A vezérigazgató indoklása szerint olyan kevesen éltek ezzel a lehetőséggel, hogy 2016 végén úgy döntöttek, a vállalt 18 hónapos időszakon kívül eső régi adatokat folyamatosan törlik – mondta Garamszegi Tamás. Ezzel egyidejűleg egyfajta prémiumszolgáltatásként garantált elérést vezettek be a másfél évesnél régebbi számlákra is: akinek szüksége van rá, évente 991 forintért ezeket a dokumentumokat is bármikor megtekintheti és letöltheti a rendszerben.

Díjnet szolgáltatók Garamszegi Tamás
Kapcsolódó cikkek