Több szobakategóriát kínál a Kempinski
S. T. | Három helyett hatféle szobakategóriát kínál a félig megújult, 351 szobás Kempinski Hotel Corvinus Budapest, amelynek tulajdonosai 15 évvel a legutóbbi átépítést követően vágtak bele az eddig 8,5 millió eurós korszerűsítési beruházásba. A szálloda három emeletén 27 szoba és tíz lakosztály teljesen megújult, 132 pedig felfrissült, ezekben csak részleges munkálatokra került sor.
A luxushotelek kategóriájában is átlagon felüli, tavaly éves szinten 74 százalékos foglaltsággal működő Kempinski 26 éve nyílt meg. Öt éve a földszint, tavaly az első emeleti rendezvénytermek megújításával indult a szálloda fennállása óta már a második szobafelújítási program, amelynek második szakasza 2019 elején startol majd. A szálloda bejárásán Parti János értékesítési és marketingigazgató elmondta: a Magyar Turisztikai Ügynökség most indult Budapest-kampányától új, minőségi vendégkör megjelenését remélik. A turisztikai marketingre szánt pénz eddig hiányzott, most azonban évi több milliárd forintos büdzséről és tudatos márkaépítésről van szó.
A három-öt éve a budapesti romkocsmák, a helyi gasztronómia és a megszépült város jó hírének hatására beindult turizmus haszonélvezői közé becsekkoltak az airbnb-s szálláshelyek is, amelyek az összes kategóriában konkurenciái – közvetlenül vagy áttételesen – a kereskedelmi szálláshelyeknek. Az igazgató nem tagadta, hogy a korszerűbb és új, elérhetőbb árú szobákat is eredményező felújítás során figyelembe kellett venniük, hogy Budapesten még nincs akkora kereslet a prémiumkategóriában, amely biztosítaná, hogy prémiumáron folyamatosan ki tudjanak adni annyi szobát, hogy az jövedelmező legyen. A korszerűsítéssel a Kempinski az új generációs vendégkör igényeire szabott dizájnt és okosmegoldásokat is kapott.


