S. T. | Három helyett hatféle szobakategóriát kínál a félig megújult, 351 szobás Kempinski Hotel Corvinus Budapest, amelynek tulajdonosai 15 évvel a legutóbbi átépítést követően vágtak bele az eddig 8,5 millió eurós korszerűsítési beruházásba. A szálloda három emeletén 27 szoba és tíz lakosztály teljesen megújult, 132 pedig felfrissült, ezekben csak részleges munkálatokra került sor.
A luxushotelek kategóriájában is átlagon felüli, tavaly éves szinten 74 százalékos foglaltsággal működő Kempinski 26 éve nyílt meg. Öt éve a földszint, tavaly az első emeleti rendezvénytermek megújításával indult a szálloda fennállása óta már a második szobafelújítási program, amelynek második szakasza 2019 elején startol majd. A szálloda bejárásán Parti János értékesítési és marketingigazgató elmondta: a Magyar Turisztikai Ügynökség most indult Budapest-kampányától új, minőségi vendégkör megjelenését remélik. A turisztikai marketingre szánt pénz eddig hiányzott, most azonban évi több milliárd forintos büdzséről és tudatos márkaépítésről van szó.
A három-öt éve a budapesti romkocsmák, a helyi gasztronómia és a megszépült város jó hírének hatására beindult turizmus haszonélvezői közé becsekkoltak az airbnb-s szálláshelyek is, amelyek az összes kategóriában konkurenciái – közvetlenül vagy áttételesen – a kereskedelmi szálláshelyeknek. Az igazgató nem tagadta, hogy a korszerűbb és új, elérhetőbb árú szobákat is eredményező felújítás során figyelembe kellett venniük, hogy Budapesten még nincs akkora kereslet a prémiumkategóriában, amely biztosítaná, hogy prémiumáron folyamatosan ki tudjanak adni annyi szobát, hogy az jövedelmező legyen. A korszerűsítéssel a Kempinski az új generációs vendégkör igényeire szabott dizájnt és okosmegoldásokat is kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.