BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ledolgozta lemaradását a TV2 csoport

Sorozatban már a kilencedik hónapja a TV2 csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosság körében – írja közleményében a társaság a Nielsen piackutató adataira hivatkozva. Nyár végére az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó televízió 23,6 százalékos eredményt ért el, míg a fő riválisának számító, német hátterű RTL csoport 20,6 százalékot. Előbbinél annak is örülhetnek, hogy a kereskedelmi szempontból hangsúlyos korosztályban (18–59 év között) a két évvel ezelőtti 10 százalékpontos különbség idén augusztusra 0,3 százalékpontra olvadt az RTL csoporttal szemben: a TV2 részesedése 22,9 százalékos, az RTL-é 23,1 százalékos.

Arra, hogy az új őszi műsorstruktúra első napjai alapján az RTL főcsatornája, az RTL Klub jócskán meghaladta a TV2 csoport zászlóshajójának számító Tv2 számait, Dirk Gerkens úgy reagált, hogy „a televíziók sikerét nem két slot nézettsége alapján mérik”. A TV2 csoport vezérigazgatója szerint a piac töredeződése miatt elavult és félrevezető az a megközelítés, hogy csak a két nagy csatorna főműsoridős versenye fontos.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.