Sorozatban már a kilencedik hónapja a TV2 csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosság körében – írja közleményében a társaság a Nielsen piackutató adataira hivatkozva. Nyár végére az Andy Vajna érdekeltségébe tartozó televízió 23,6 százalékos eredményt ért el, míg a fő riválisának számító, német hátterű RTL csoport 20,6 százalékot. Előbbinél annak is örülhetnek, hogy a kereskedelmi szempontból hangsúlyos korosztályban (18–59 év között) a két évvel ezelőtti 10 százalékpontos különbség idén augusztusra 0,3 százalékpontra olvadt az RTL csoporttal szemben: a TV2 részesedése 22,9 százalékos, az RTL-é 23,1 százalékos.
Arra, hogy az új őszi műsorstruktúra első napjai alapján az RTL főcsatornája, az RTL Klub jócskán meghaladta a TV2 csoport zászlóshajójának számító Tv2 számait, Dirk Gerkens úgy reagált, hogy „a televíziók sikerét nem két slot nézettsége alapján mérik”. A TV2 csoport vezérigazgatója szerint a piac töredeződése miatt elavult és félrevezető az a megközelítés, hogy csak a két nagy csatorna főműsoridős versenye fontos.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.