Cégvilág

Megdobta az Exim-befektetés a Nanushka eredményét

A divatcég az elmúlt két évben megtízszerezte bevételét.

Óriási nemzetközi elismerést tudhat magáénak Nanushka, ugyanis az elmúlt két évben megtízszerezte bevételét, ötszörösére emelte eladott ruhadarabjainak számát több, és több mint háromszorosára növelte a viszonteladói számát – mindezt azok után, hogy a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Növekedési alap befektetett a vállalatba – írja az Origo.

A több mint 10 éves cég tavalyi árbevétel 95 százaléka exportból származik.

Az Exim Növekedési Alap 2016-os befektetése óta 60-ról 200-ra nőtt a viszonteladók száma, az eladott ruhák száma pedig 18 ezerről 100 ezer fölé emelkedett.

Fotó: AFP

A 2016-os 335 milliós és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel, valamint a 249 millió forintos veszteséggel szemben 2018 első fél évében már 928 milliós árbevételt és pozitív eredményt ért el a Nanushka. A növekedés üteme folytatódni fog, a 2018-as árbevétel 2,6 milliárd forint mellett 300 milió forint fölötti EBITDA, tehát kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt ért el a társaság, amit 2019-ben a tervek és a jelenlegi megrendelések mellett várhatóan megdupláz a vállalkozás.

GB & Partners Nanushka EXIM
Kapcsolódó cikkek