A LifeTV vezérigazgatója elmondta, jelenleg a magyar televízió előfizetők száma 3,5 millió, ebből 2,3 millió néző kíváncsi a LifeTV-re.
MTI
2019.10.15, 14:04
Megosztom a cikket
Friss arculattal, saját gyártású műsorokkal, pozitív életérzés közvetítésével és az igényes szórakoztatás műfajával újul meg a Life Televízió – jelentette be keddi sajtótájékoztatóján Mészárosné Kelemen Beatrix, a tévécsatornát működtető Media Vivantis Zrt. elnöke. Elmondta: a LifeTV egy jó hangulatú, pozitív életmódcsatorna, amely értékeket közvetít. Céljuk az igényes szórakoztatás, közvetíteni az életörömöt, a pozitív életérzést. A LifeTV műsorai valós emberekről, hétköznapi hősökről szólnak hétköznapi embereknek – tette hozzá.
Media Vivantis Zrt. elnöke hangsúlyozta, szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a boldogságot a kis dolgokban is meg lehet találni. Elmondása szerint
a LifeTV-nek a vásárolt tartalmak mellett húsz saját gyártású műsora van
Fotó: Shutterstock
Ruff Zoltán, a LifeTV vezérigazgatója köszöntőjében elmondta,
jelenleg a magyar televízió előfizetők száma 3,5 millió, ebből 2,3 millió néző kíváncsi a LifeTV-re, amely a Magyar Telekom, a UPC-Vodafone, a DIGI kábelhálózatán, valamint egy műholdon is elérhető. Annak érdekében, hogy minél több háztartásban megismerjék, egyes szolgáltatóknál bizonyos ideig ingyenesen is nézhető a tévécsatorna.
A vezérigazgató a terjesztés szempontjából a legfontosabb feladatnak az alapcsomagba kerülést, a jobb csatornakiosztást és minél több szolgáltató megnyerését tartja – olvasható a közleményben.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.