BUX 39,900.32
-1.44%
BUMIX 3,754.1
-0.56%
CETOP20 1,882.05
-0.61%
OTP 8,488
-2.99%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-1.14%
-1.47%
ZWACK 18,350
+0.82%
-3.19%
ANY 1,585
0.00%
RABA 1,085
-2.25%
0.00%
-2.30%
0.00%
0.00%
OPUS 169.2
+0.12%
-0.98%
-1.98%
0.00%
-0.49%
OTT1 149.2
0.00%
-2.63%
MOL 2,970
-0.74%
+1.28%
ALTEO 2,390
+0.42%
-12.82%
-1.20%
EHEP 1,200
-4.00%
-0.82%
+0.38%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+2.63%
-2.25%
-0.41%
0.00%
-1.75%
-1.20%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
-3.03%
NAP 1,220
-1.61%
0.00%
-5.00%
Forrás
RND Solutions

televízió

Figyelem: több analóg csatorna is megszűnik a Vodafone TV-nél

A vállalat bejelentése szerint az Eurosport 1, National Geographic, Sport1, AXN, Comedy Central csatornák analóg műsorterjesztési szolgáltatását szüntetik meg.
2022.04.27 Olvasási idő:

Kínai háttérrel szárnyal a Gorenje

Egy magyar vásárló átlagosan feleannyit költ háztartási gépre, mint egy német.
2022.03.24 Olvasási idő:

Óriási robbanás rázta meg Kijevet, videón a füst borította tv-torony

2022.03.01 Olvasási idő:

Bejött az előzetes, rekordon a Samsung

Megugrott a Samsung negyedéves profitja és rekordnagy lett a bevétele.
2022.01.27 Olvasási idő:

Bekebelezte a Digi-csopotot a 4iG

Már le is cserélték a menedzsmentet.
2022.01.03 Olvasási idő:

Az online értékesítés húzta fel a Samsungot

A vállalat az indulása óta eltelt 32 évben több mint 170 milliárd forintot fektetett be Magyarországon.
2021.12.29 Olvasási idő:

A járvány újra a tévék elé ültette a magyarokat

Az elmúlt két évben a magyarok 38 százaléka cserélte le a tévéjét.
2021.11.02 Olvasási idő:

Havi 500 új reklám megy a TV-ben

De ezeket egy félév alatt több mint 4 milliószor vetítik.
2021.10.23 Olvasási idő:

Tízből egy magyar szorgosan fogyasztja az álhíreket

A felmérés szerint világelsők vagyunk napi szintű online hírfogyasztásban, a fizetős tartalmak tekintetében a legutolsók között a magyar lakosság.
2020.10.21 Olvasási idő:

A járványhelyzet átszabta a hazai tévénézési trendeket

A Nielsen adatai alapján tévére szánt időnk 11 százalékában hírműsorokat néztünk, ami több mint amennyi szórakoztató műsort fogyasztottunk.
2020.07.16 Olvasási idő: