A MÁV Zrt. szolgáltatásait rendszeresen használók
35 százalékának javult, míg feleennyi megkérdezettnek romlott a vasúttársaságról alkotott véleménye – derült ki a Nézőpont Intézet felméréséből. A kutatás összes résztvevőjének 41, míg a vonatokat rendszeresen használóknak 69 százaléka mondta azt, hogy összességében inkább elégedett a MÁV szolgáltatásaival. A javuló adatok mögött egy-két szolgáltatás sikere állhat:
a jegyvásárlással, a MÁV-alkalmazottak tájékozottságával és segítőkészségével a megkérdezettek 74 százaléka volt elégedett. Ezzel szemben a magyar vasút pontosságáról és megbízhatóságáról már csak a válaszadók
55 százaléka alkotott pozitív véleményt, az állomások állapotával és tisztaságával pedig csak az összes megkérdezett 47 százaléka volt elégedett. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.