Újabb luxuscég csatlakozik azokhoz a vállalatokhoz, amelyek az alaptevékenységükön kívüli területeken próbálnak szerencsét: a Gucci már a második éttermét nyitja meg, ezúttal Los Angelesben, az Amerikai Egyesült Államokban. A cég első ilyen jellegű vállalkozása tavaly nyílt meg Firenzében, a Gucci Osteria a három Michelin-csillagos séfnek, Massimo Botturának és a Guccit is tulajdonoló Kering cég fejének, Marco Bizzarrinak a szerelemgyereke. Itt nemcsak étterem, hanem kiállítóterem és egy exkluzív butik is helyet kapott. Az amerikai Gucci-étterem nyitása jövő tavasszal várható.
Iparági forrásokra hivatkozva több amerikai lap is azt írja, hogy ezzel egy időben az LVMH tulajdonában lévő Dior is megvetné a lábát a gasztronómia területén, helyszínként, akárcsak a Gucci, szintén Los Angeles híres Rodeo Drive sugárútját választotta. A Dior egyébként három ingatlant is megvásárolt a Rodeo Drive környékén, ezek valamelyikében iparági források szerint egy Cheval Blanc luxusszállodát készül nyitni. A megváltozott vásárlási szokásokat és a millenniumi generáció igényeit szem előtt tartva egyre több luxuscég lép a profiljától eltérő területekre. A Ralph Lauren például New Yorkban nyitotta meg Polo Bar nevű vendéglátóhelyét, a Prada eredetileg olasz helyszíneken kezdett pékségeket üzemeltetni, s a nyár óta már látogatható Londonban a csoport Pasticceria Marchesi cukrászdája. A Tiffany Blue Box kávézója szintén a közelmúltban nyílt meg New Yorkban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.