A magyar divatmárka, a Nanushka 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig meghaladta a hatmilliárd forintot, ez 228 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A vállalkozás a 2016-os évet még 335 millió forintos árbevétellel zárta, 2018 májusa óta működik nyereségesen. A cég forgalmának 96 százaléka származik exportból, 4 százalékot a budapesti üzlet eladásai hoznak. A Nanushka mögött mozgalmas év áll: októberben első magyar márkaként New York legdivatosabb részén nyitottak üzletet, a 2020-as tavaszi-nyári női kollekciója pedig Párizsban aratott sikert. A brandről a legnagyobb luxusáruházak is elismerően beszélnek. A Nanushka ruháit ma már negyven országban forgalmazzák, webshopjából pedig több mint száz országba szállít közvetlenül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.