A Tungsram elnök-vezérigazgatóját, Jörg Bauert választotta a 2019-es év emberének a Figyelő szerkesztősége. Az üzleti hetilap immár ötödik alkalommal ítélte oda a díjat. A Figyelő azért döntött Jörg Bauer mellett, mert az üzletember egy több mint 120 éves magyar márkát élesztett újjá, amikor szűk két esztendeje a GE akkori magyarországi vezetőjeként megvásárolta az amerikai multinacionális vállalat régiós fényforrás- és globális autólámpa-üzletágát. A cégcsoport a Magyarországon jól ismert Tungsram néven folytatja tevékenységét. A díjjal a Figyelő egy „magyar multi” építését is elismerte: a négyezer dolgozót foglalkoztató, hazai székhelyű vállalat innovatív és globális szerepét megtartva a magyarországi kis- és közepes vállalkozások beszállítói tevékenységét is fókuszban tartja. „A Tungsram egyedisége mellett a termékeivel brand is lett. Valószínűleg az egyik legismertebb magyar multiról van szó, hiszen száz országba szállít, és huszonöt helyen található képviselete a nemzetközi piacon” – olvasható a hetilap közleményében.
A ma megjelent Figyelőnek adott interjújában Jörg Bauer arról is beszél, hogy a cég most azokra a piacokra koncentrál, ahol a Tungsam ismert márka, és ahol a magyar termékek presztízse magas. Ilyen például a Közel-Kelet. A vállalat 95 százalékban exportra termel, ebben nem várható változás, legalábbis ami a világítástechnikát, a hagyományos és a LED-izzók gyártását illeti. „Magyarország szerepe kiemelten fontos abban, hogy hagyományos és új megoldásainkat bemutassuk a világnak” – mondta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.