Kétszer annyi csekket fizettek be egy hónap alatt az iCsekk mobilapplikáción keresztül tavasszal, mint a koronavírus-járvány előtti téli hónapokban – derül ki a Magyar Posta reprezentatív felméréséből. A posta csekkbefizető alkalmazása kimagaslóan teljesített a veszélyhelyzet időszaka alatt: a megkérdezettek gyakrabban intézik ügyeiket online – például okostelefonon fizetik be a csekket –, mint ahányszor navigációra használják a mobilt. Az iCsekk alkalmazást a legjobban a 18–39 évesek kedvelik és használják. Az állami cég közölte: a csekkbefizetés az egyik leggyakrabban igénybe vett postai szolgáltatás, 2019-ben mintegy 193 millió csekken 2235 milliárd forintot adtak fel a postákon. A számlák 70 százalékát azonban még mindig sárga csekken fizetik az ügyfelek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.